Regulamin obowiązujący od dnia 18.03.2024.
1 Sklep internetowy dostępny pod adresem www.wings.shop.pl prowadzony jest przez:
Wings Design Beata Merczyk
NIP:7541224602
Telefon kontaktowy: 695643614
Adres wykonywania działalności: Ul. Jana Adamka 8; 45-530 Opole
Adres poczty elektornicznej: office@wings.shop.pl
Nr konta bankowego do wpłat
29 1050 1504 1000 0097 3574 6670
która w dalszej części Regulaminu oraz w dokumentach potwierdzających transakcję określony jest jako SPRZEDAWCA/ WŁAŚCICIEL SKLEPU.
1.1 Rejestracja oraz korzystanie ze sklepu internetowego www.wings.shop.pl jest bezpłatne i oznacza wyrażenie zgody na warunki określone w regulaminie.
1.2 W regulaminie znajdują się warunki dotyczące sposobów zamówienia oraz zawierania umów kupna sprzedaży pomiędzy klientem a właścicielem sklepu internetowego.
1.3 Stroną dokonującą zakupu w sklepie Wings Design, może być jedynie osoba fizyczna pełnoletnia lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną posiadająca zdolność prawną.
1.4 Każda osoba dokonująca zakupu poprzez stronę sklepu internetowego jest zobowiązana z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem.
1.5 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania w sklepie Wings Design reklam dotyczących oferowanych towarów, jak i towarów oraz usług osób trzecich.
2. Oferta
2.1 Towary oferowane w sklepie Wings Design są wytwarzane ręcznie. Ze względu na swoją unikatowość poszczególne egzemplarze mogą nieznacznie różnić się od siebie.
2.2 Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby prezentowane w sklepie Wings Design zdjęcia i opisy towarów były zgodne z ich stanem rzeczywistym.
2.3 Oferowane towary są całkowicie nowe, szyte na indywidualne zamówienie Klienta. Wszystkie produkty wykonujemy na specjalne zlecenie klientów, nie posiadamy produktów na stanie – z wyjątkiem produktów znajdujących się w kategorii „WYPRZEDAŻ”
2.4 Ceny towarów zależą od rodzaju produktu, rozmiaru oraz wykorzystanego materiału.
2.5 Do ceny towaru doliczane są koszty dostawy, które zostaną określone w zależności od sposobu dostawy wybranego przez Klienta.
3 Zamówienia
3.1 Warunkiem dokonania zakupów w Sklepie wings.shop.pl jest prawidłowe złożenie zamówienia poprzez wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia przy wykorzystaniu systemu rejestracji i narzędzi zawartych na stronach internetowych Sklepu wings.shop.pl
3.2 Klient składając zamówienie podaje dane niezbędne do realizacji zamówienia: imię, nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail, numer telefonu, a w przypadku przedsiębiorców firmę (nazwę), adres siedziby, adres wysyłki, adres e-mail, numer telefonu a także numer NIP.
3.3 Zamówienia na towary będą realizowane według kolejności ich złożenia.
3.4 W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku braku danego materiału, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i poproszony o podjęcie decyzji, co do dalszej realizacji zamówienia.
3.5 W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powyżej Klient może:
a. anulować całe zamówienie i otrzymać zwrot całej wpłaconej kwoty, lub
b. wyrazić zgodę na częściową realizację zamówienia i otrzymać zwrot wpłaconej kwoty dotyczącej anulowanej części zamówienia, lub
c. wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub zmianę zamówionego wzoru.
3.6 Sklep wings.shop.pl rozpoczyna realizację zamówienia w chwili uznania rachunku bankowego Sprzedawcy pełną kwotą stanowiącą:
a. cenę zamówionych towarów, oraz
b. opłatę za dostawę, jeżeli taka jest należna Sprzedawcy.
3.7 Czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych na terenie Polski i do 21 dni roboczych na terenie Europy od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy pełną kwotą płatności, chyba że opis zawarty przy danym towarze stanowi inaczej.
3.8 Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się czasu dostawy przez firmę kurierską.
4. Zamówienia
4.1 Sklep internetowy Wings Design przyjmuje zamówienia całą dobę.
4.2 Klient może złożyć zamówienie poprzez zarejestrowanie się na stronie sklepu, poprzez Instagram lub poprzez wiadomość mailowa.
4.3 Klient po złożeniu zamówienia zobowiązany jest w ciągu 5 dni kalendarzowych dokonać płatności na wskazany rachunek.
4.4 Zamówienie Klienta staje się Umową kupna – sprzedaży i ma charakter wiążący tylko i wyłącznie w momencie wpłynięcia należności od Klienta na Konto Firmowe.
5. Płatność
5.1 Płatność jest możliwa poprzez dokonanie przelewu na rachunek firmowy lub poprzez szybkie płatności AutoPay.
5.2 Po dokonaniu zakupu klient otrzyma maila z potwierdzenie złożenie zamówienia wraz z potwierdzeniem dokonania płatności w przypadku wyboru szybkich płatności AutoPay lub z numerem rachunku oraz kwotą jaką powinien przelać na wskazany rachunek w przypadku wyboru przelewu bankowego.
6. Dostawa
6.1 Koszt odstawy na terenie PL jest zależny od wyboru formy dostawy:
– kurier DPD 14 zł
– kurier INPOST 17 zł
– Paczkomat INPOST – 16 zł
– Orlen Paczka – 13 zł
6.2 Koszt dostawy na terenie UE jest zależny od wagi paczki oraz państwa dostawy i jest ustalany indywidualnie.
6.3 Odbiór osobisty jest możliwy na terenie Opola po wcześniejszym ustaleniu odbioru.
7. Reklamacje
7.1 Sklep Wings Design rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia.
7.2 Reklamacje prosimy przesłać na adres mailowy : office@wings.shop.pl
W wiadomości prosimt o podanie:
nr zamówienia
opis towaru
opis ewentualnych wad,
oczekiwania rozwiązania problemu
8. Zwrot Towaru
8.1 Wszystkie rzeczy znajdujące się w sklepie www.wing.shop.pl zgodnie z punktem 2.3 są szyte na indywidualne zamówienie klienta – w związku z tym zgodnie z ustawą o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje.
Art. 38,Ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
8.2 W przypadku rzeczy z kategorii WYPRZEDAŻ
Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zwrot lub wymiana jest możliwa wyłącznie w przypadku towaru który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny. Wymieniany lub zwracany towar należy odesłać wraz z fakturą oraz informacją o nr konta na który mamy zwrócić pieniądze lub informacji o innym towarze na wymianę. W przypadku zwrotu całego zamówienia klient otrzyma zwrot pełnej kwoty zamówienia. W przypadku zwrotu części zamówienia zwrócona zostanie wyłącznie równowartość odesłanego towaru. Przelewy są realizowane w ciągu 1 dni od daty otrzymania przesyłki. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
Regulamin obowiązujący do dnia 17.03.2024r.
1.Sklep internetowy dostępny pod adresem www.wings.shop.pl prowadzony jest przez:
Wings Design Beata Merczyk
NIP:7541224602
Telefon kontaktowy: 695643614
Adres wykonywania działalności: Ul. Jana Adamka 8; 45-530 Opole
Adres poczty elektornicznej: office@wings.shop.pl
Nr konta bankowego do wpłat
29 1050 1504 1000 0097 3574 6670
która w dalszej części Regulaminu oraz w dokumentach potwierdzających transakcję określony jest jako SPRZEDAWCA/ WŁAŚCICIEL SKLEPU.
2. Rejestracja oraz korzystanie ze sklepu internetowego www.wings.shop.pl jest bezpłatne i oznacza wyrażenie zgody na warunki określone w regulaminie.
3.W regulaminie znajdują się warunki dotyczące sposobów zamówienia oraz zawierania umów kupna sprzedaży pomiędzy klientem a właścicielem sklepu internetowego.
4. Stroną dokonującą zakupu w sklepie Wings, może być jedynie osoba fizyczna pełnoletnia lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną posiadająca zdolność prawną.
5. Każda osoba dokonująca zakupu poprzez stronę sklepu internetowego jest zobowiązana z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania w sklepie Wings Design reklam dotyczących oferowanych towarów, jak i towarów oraz usług osób trzecich.
Oferta
1. Towary oferowane w sklepie Wings Design są wytwarzane ręcznie. Ze względu na swoją unikatowość poszczególne egzemplarze mogą nieznacznie różnić się od siebie.
2. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby prezentowane w sklepie Wings Design zdjęcia i opisy towarów były zgodne z ich stanem rzeczywistym.
3. Oferowane towary są całkowicie nowe, szyte na indywidualne zamówienie Klienta.
4. Ceny towarów są ustalane indywidualnie z klientem. Cena zależy od rodzaju produktu, rozmiaru oraz wykorzystanego materiału.
5. Do ceny towaru doliczane są koszty dostawy, które zostaną określone w zależności od sposobu dostawy wybranego przez Klienta.
Zamówienia
1. Warunkiem dokonania zakupów w Sklepie wings.shop.pl jest prawidłowe złożenie zamówienia poprzez wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia przy wykorzystaniu systemu rejestracji i narzędzi zawartych na stronach internetowych Sklepu wings.shop.pl
2. Klient składając zamówienie podaje dane niezbędne do realizacji zamówienia: imię, nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail, numer telefonu, a w przypadku przedsiębiorców firmę (nazwę), adres siedziby, adres wysyłki, adres e-mail, numer telefonu a także numer NIP.
3. Zamówienia na towary będą realizowane według kolejności ich złożenia.
4. W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku braku danego towaru, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i poproszony o podjęcie decyzji, co do dalszej realizacji zamówienia.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powyżej Klient może:
a. anulować całe zamówienie i otrzymać zwrot całej wpłaconej kwoty, lub
b. wyrazić zgodę na częściową realizację zamówienia i otrzymać zwrot wpłaconej kwoty dotyczącej anulowanej części zamówienia, lub
c. wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia.
6. Sklep wings.shop.pl rozpoczyna realizację zamówienia w chwili uznania rachunku bankowego Sprzedawcy pełną kwotą stanowiącą:
a. cenę zamówionych towarów, oraz
b. opłatę za dostawę, jeżeli taka jest należna Sprzedawcy.
7. Czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych na terenie Polski i 21 dni roboczych na terenie Europy od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy pełną kwotą płatności, chyba że opis zawarty przy danym towarze stanowi inaczej.
8. Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się czasu dostawy przez firmę kurierską.
Zamówienia
1.Sklep internetowy Wings przyjmuje zamówienia całą dobę.
2. Klient może złożyć zamówienie poprzez zarejestrowanie się na stronie sklepu, poprzez Instagram lub poprzez wiadomość mailowa.
3. Klient po złożeniu zamówienia zobowiązany jest w ciągu 5 dni kalendarzowych dokonać płatności na wskazany rachunek.
4. Zamówienie Klienta staje się Umową kupna – sprzedaży i ma charakter wiążący tylko i wyłącznie w momencie wpłynięcia należności od Klienta na Konto Firmowe.
Płatność
1. Płatność jest możliwa poprzez dokonanie przelewu na rachunek firmowy.
2. Po dokonaniu zakupu klient otrzyma maila z numerem rachunku oraz kwotą jaką powinien przelać na wskazany rachunek.
Dostawa
1. Koszt odstawy na terenie PL jest zależny od wyboru formy dostawy:
– kurier DPD 14 zł
– kurier INPOST 17 zł
– Paczkomat INPOST – 16 zł
– Orlen Paczka – 13 zł
2. Koszt dostawy na terenie UE od 25 zł
3. Odbiór osobisty jest możliwy na terenie Opola po wcześniejszym ustaleniu odbioru.
Reklamacje
1. Sklep Wings Design rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia.
2. Reklamacje prosimy przesłać na adres mailowy :
W wiadomości proszę o podanie:
nr zamówienia
opis towaru
opis ewentualnych wad,
oczekiwania rozwiązania problemu
Zwrot Towaru
Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zwrot lub wymiana jest możliwa wyłącznie w przypadku towaru który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny. Wymieniany lub zwracany towar należy odesłać wraz z paragonem oraz informacją o nr konta na który mamy zwrócić pieniądze lub informacji o innym towarze na wymianę. W przypadku zwrotu całego zamówienia klient otrzyma zwrot pełnej kwoty zamówienia. W przypadku zwrotu części zamówienia zwrócona zostanie wyłącznie równowartość odesłanego towaru. Przelewy są realizowane w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi
Wyjątki od zwrotów
1. W myśl Art. 38,Ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.